Jak schudnąć przed wakacjami
Sylwetka

Jak schudnąć przed wakacjami? Odchudzanie krok po kroku

W okresie letnim ubieramy się skąpiej co może uwypuklać nasze defekty. Zresztą, tusza ogranicza naszą pewność siebie na plaży czy nad jeziorem.

Zdążyć przed latem – świetna motywacja!

Termin końcowy jest dla wielu najlepszą motywacją. Wszak, wiele osób najlepiej działa pod presją czasu, co potęguje ich chęci na podjęcie skutecznej walko o lepszą, zgrabniejszą sylwetkę.

Do lata pozostało kilka miesięcy – to wystarczająco dużo czasu by schudnąć nawet naście kilogramów. Wszak, tempo odchudzanie wynoszące 1kg/tydzień jest jak najbardziej możliwe do osiągnięcia.

Rzecz jasna, odchudzanie wymaga od nas samodyscypliny, zaangażowania i ogromu motywacji. Jeśli nie zadbamy o te elementy – trudno spodziewać się, aby proces redukcyjny okazał się skuteczny.

Jak schudnąć

Jak schudnąć? Recepta na zgrabną sylwetkę

Na wstępie pragniemy zaznaczyć, że odchudzanie to proces, którego realizacja z całą pewnością nie należy do najłatwiejszych. Bezwzględnie musimy przygotować się na trudne, wymagające tygodnie. Wszak, nasz tryb życia będzie wyglądał inaczej od tego, który prowadziliśmy do tej pory.

Dwa kluczowe elementy dla odchudzania to rzecz jasna: dieta oraz trening. To właśnie one będą stanowić absolutną podstawę naszej redukcji.

Dieta odchudzająca – męka czy przyjemność?
Dieta nie musi być męką, pod warunkiem, że zadbamy nie tylko o jej bilans, ale także dobry smak. Warto zatem skomponować jadłospis samemu, aby móc uwzględnić przy tym preferencje kulinarne.

Co istotne, dieta redukcyjna musi być odpowiednio zbilansowana (bilans powinien być równy od 85%  do 90% obliczonego CPM), zdrowa (bogata w naturalną, niemodyfikowaną żywność) i pełnowartościowa (powinna dostarczać wszelkie niezbędne minerały, witaminy i inne kluczowe dla zdrowia substancje).

Trening odchudzający

Trening odchudzający – jaka forma?
Forma treningowa jest dowolna. Rób to co lubisz. Pamiętaj jednak o podstawowych trzech zasadach: regularność, intensywność (tętno wynosić powinno 60-80% tętna wysiłkowego), objętość (trening powinien trwać minimum 45 minut).

Trening redukcyjny należy realizować minimum trzy razy w tygodniu, najlepiej w godzinach porannych (ćwiczenia na czczo). Realizacja treningu o tym czasie powinna przyczynić się do maksymalizacji efektywności.

Suplementacja – czy warto?
Dietę uzupełnić można o suplementy diety. Warto skorzystać ze środków wzbogacanych kwasem chlorogenowym, błonnikiem lub kwasem hydroksyctrynowym. Skuteczność tych substancji została potwierdzona klinicznie.

Na rynku dostępnych jest mnóstwo różnych preparatów, co do których efektywności nie ma absolutnie żadnych wątpliwości. Absolutny top środków na odchudzanie to:

  • Nutrigo Lab Burner (spalacz tłuszczu dla osób aktywnych)
  • Piperinox (tabletki z piperyną i innymi aktywnymi składnikami)
  • Green Barley Plus (zielony jęczmień w tabletkach)
  • Acai berry Extreme (największa dawka wyciągu z jagód Acai w jednej kapsułce)

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *