Jak schudnąć w domu
Sylwetka

Jak schudnąć w domu? Ćwiczenia, odżywianie i najlepsze suplementy

W dobie wszechobecnej nadwagi posiadanie płaskiego brzucha jest swojego rodzaju luksusem. Nic więc dziwnego, że walkę o zgrabną, piękną sylwetkę toczy niemal co czwarty Polak. Jak to zrobić nie wychodząc z domu? Jak wyszczuplić brzuch w domu? Także w domu można przeprowadzić naprawdę efektywny trening odchudzający.

Oczywistym jest, że przeprowadzenie gruntownej zmiany w nawykach żywieniowych jest konieczne. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości, wszak to właśnie nieprawidłowe nawyki żywieniowe stanowią jeden z najważniejszych czynników kształtujących nadwagę. Dietę warto uzupełnić suplementami wspomagającymi trawienie i procesy spalania tkanki tłuszczowej. Efektywnym, skutecznym sposobem na walkę o lepsze „ja” jest chociażby błonnik.

Ćwiczenie odchudzające w domu

Ćwiczenie odchudzające

Zastanawiasz się jak ćwiczyć w domu? Jaką formę ruchu wybrać? Która jest najskuteczniejsza? Otóż, efektywność ćwiczeń wcale nie jest kształtowana przez konkretną formę, a następujące czynniki: objętość, intensywność oraz częstotliwość.

  • Objętość treningowa powinna być równa minimum 30-45 minutom. W końcu, do procesu spalania tkanki tłuszczowej dochodzi dopiero po kilkunastu minutach aktywności fizycznej.
  • Intensywność treningowa powinna zawierać się w przedziale 65-85% tętna maksymalnego. Za mała intensywność skutkuje brakiem dostatecznych efektów, a zbyt duża – przetrenowaniem.
  • Częstotliwość treningowa to minimum 3 treningi w czasie tygodnia, choć sugeruje się nawet do 5-6 treningowych. 

Niezwykle ważnym jest to, aby ćwiczenie miało charakter ogólnorozwojowy. Wszak, koncentrowanie się na samym brzuchu jest błędem – gdyż tkanka tłuszczowa tak czy siak spala się proporcjonalnie z całego ciała. Dodatkowo, takie ćwiczenia jak popularne „brzuszki”, czy „nożyce” kształtują i rozwijają mięśnie, a ich wpływ na redukcję tkanki tłuszczowej jest naprawdę niewielki.

Dieta odchudzająca, czyli co jeść, aby schudnąć bez wychodzenia z domu?

Odchudzanie to proces, o którym bez cienia wątpliwości można powiedzieć, że jest trudny, wymagający i bardzo złożony. Dieta redukcyjna – choć z pozoru wydawać by się mogło, że jest łatwa, to w rzeczywistości – przysparza wielu kłopotów. 

Utarło się przekonanie, że aby schudnąć wystarczy po prostu mniej jeść. Oczywiście, to stwierdzenie jest jak najbardziej prawidłowe – jednakowoż, trudno spodziewać się, że samo cięcie kalorii sprawi, że nasza sylwetka będzie atrakcyjna. Owszem, kilogramy na wadze spadną – nie mniej, może to mieć niewiele wspólnego z atrakcyjną sylwetką.

Wracając jednak do założeń diety odchudzającej, w głównej mierze należy zadbać o 3 czynniki, a mianowicie:

  • bilans kaloryczny
  • regularność
  • dobór zdrowych produktów

W momencie kiedy zadbamy o powyższe, możemy spodziewać się, że efekty diety odchudzającej będą co najmniej na zadowalającym poziomie.

Suplementy na odchudzanie – mus czy opcja?

Suplementy na odchudzanie

Odchudzanie w domu to proces, który rzecz jasna – dosyć mocno ogranicza nasze możliwości treningowe, dlatego też – suplementację wspomagającą redukcję należy traktować raczej jako obowiązek, a nie opcję.

Na rynku suplementów diety na odchudzanie znajdziemy co najmniej kilkadziesiąt różnych propozycji. Niestety, lwia część dostępnych środków – nie jest warta uwagi. Jak zatem oddzielić ziarno od plew i wybrać skuteczny suplement diety na odchudzanie?

Powyższe na pewno nie jest łatwe, nie mniej – przeglądając opinie i komentarze można bardzo szybko zauwazyć, że część środków ma wyraźnie lepsze notowania wśród konsumentów. Doskonałym przykładem tabletek na odchudzanie, które cieszą się świetnymi opiniami i recenzjami jest Keto Actives – suplement o naturalnej formule, którą łatwo zweryfikujemy przeglądając badania na PubMedzie.

Więcej o Keto Actives można przeczytać na stronie producenta, tj. KetoActives.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *